Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7521419478
REGON: 360190007
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług....
Obsługę informatyczną firmy powierzycie firmie Interbest w Budzyniu. Jesteśmy specjalistami w proje...
Prowadzona przez nas firma Gamatronic zajmuje się przede wszystkim: rozwiązaniami sprzętowymi, opro...
Kraków, Eljasza Walerego Radzikowskiego 47D lok. LUB4
Pro-Holding to nie tylko firma informatyczna - to 30 lat doświadczeń, pasji i doskonałości w świadc...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Mild Digital Miłosz Dybizbański" w rejestrze gospodarczym to: 7521419478. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 360190007.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Wrocław w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2014. Firmę można odwiedzić pod adresem: al. gen. Józefa Hallera 157A lok. 6. Korespondencyjny kod pocztowy to: 53-129 Wrocław. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.1276927371387N, 16.9960770272671E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: dybizbanski@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Mild Digital Miłosz Dybizbański" to Oprogramowanie informatyczne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Mild Digital Miłosz Dybizbański

Mild Digital Miłosz Dybizbański, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mild Digital Miłosz Dybizbański


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.