Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5241881275
REGON: 145934500
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferujemy wsparcie psychologiczne dla wszystkich osób, które znalazły się w życiowym kryzysie. Udzi...
ACTIV Ltd. to nie tylko firma, ale gwarant bezpieczeństwa dla seniorów, oferująca dynamiczną rozwij...
Warszawa, pl. Grzybowski 10 lok. 34
Nasz zespół składa się z doświadczonych psychoterapeutów, którzy pracują w nurcie psychoterapii psy...
Rola psychologa w leczeniu osób uzależnionych jest niezwykle ważna. Moim zadaniem jest nie tylko ut...

O firmie

Firma "Między Słowami. Studio rozwoju osobistego" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5241881275. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 145934500.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Chyliczki w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2012 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Bażancia 11. Kod pocztowy do korespondencji to: 05-500 Chyliczki. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.0901507340404N, 21.0634670807989E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: krygo@onet.pl. Przedsiębiorstwo "Między Słowami. Studio rozwoju osobistego" działa od lat w branży Psychoterapia.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Między Słowami. Studio rozwoju osobistego

Między Słowami. Studio rozwoju osobistego, Chyliczki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Między Słowami. Studio rozwoju osobistego


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.