Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5742067077
REGON: 382300068
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Przede wszystkim zajmujemy się prowadzeniem stadniny koni. W jej ramach pielęgnujemy wiele koni ora...
Aktywna Przestrzeń w Oświęcimiu to strefa ruchu i zabawy, w której prowadzimy indywidualne i grupow...
Łódź, św. Teresy od Dzieciątka Jezus 56/58
Oferujemy dynamiczne i emocjonujące treningi tenisowe dla wszystkich zainteresowanych nauką gry w t...
Od ponad dziesięciu lat działamy na rynku. Przez ten okres zdobyliśmy cenne doświadczenie oraz spor...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marta Szymanek-Pilarczyk Multi Sport Partner" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5742067077. Firma ma numer REGON: 382300068.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Wręczyca Wielka w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2019. Firmę można odwiedzić pod adresem: Śląska 54. Kod pocztowy do korespondencji to: 42-130 Wręczyca Wielka. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.8442672679017N, 18.9167730196556E. Firma "Marta Szymanek-Pilarczyk Multi Sport Partner" prowadzi swoją działalność w branży Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Marta Szymanek-Pilarczyk Multi Sport Partner

Marta Szymanek-Pilarczyk Multi Sport Partner, Wręczyca Wielka

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marta Szymanek-Pilarczyk Multi Sport Partner


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.