Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6421880875
REGON: 241759787
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Świadczymy kompleksowe usługi geodezyjne i kartograficzne zarówno dla firm, jak i klientów indywidu...
Głównym przedmiotem działalności naszej firmy są usługi geodezyjne. W naszej ofercie można znaleźć ...
Geotom świadczy usługi geodezyjne i kartograficzne o wysokich standardach jakościowych dla osób pry...
Specjalizujemy się w świadczeniu kompleksowych usług geodezyjnych. Posiadamy wieloletnie doświadcze...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Magdalena Zarębska. M. Zarębska " widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6421880875. Firma ma numer REGON: 241759787.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Gliwice w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2009 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Karolinki 58. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 44-100 Gliwice. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.298018N, 18.6412039E. "Magdalena Zarębska. M. Zarębska " to firma działająca w branży Usługi geodezyjne i kartograficzne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 32 425 81 76 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Magdalena Zarębska. M. Zarębska

Magdalena Zarębska. M. Zarębska , Gliwice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Magdalena Zarębska. M. Zarębska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.