Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1181785671
REGON: 140376685
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem działalności są kompleksowe usługi księgowe. Biuro rachunkowe od wielu lat zajmuje...
Profilem działalności naszego biura rachunkowego jest świadczenie w pełni kompleksowych usług w zak...
Biuro rachunkowe Natalii Majchrowicz specjalizuje się w prowadzeniu księgowości zarówno w przypadku...
Nasze usługi księgowe zapewniają sprawność oraz bezpieczeństwo firmy w zakresie rachunkowości. Bezb...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Mafra Łukasz Jaskólski" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 1181785671. Firma ma numer REGON: 140376685.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Cegielnia-Kosewo w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2018. Korespondencyjny kod pocztowy to: 05-180 Cegielnia-Kosewo. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.4708700002753N, 20.6704399526326E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: mafra.biuro@gmail.com. "Mafra Łukasz Jaskólski" to firma działająca w branży Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 504 770 954 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Mafra Łukasz Jaskólski

Mafra Łukasz Jaskólski, Cegielnia-Kosewo

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mafra Łukasz Jaskólski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.