Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5562757550
REGON: 341637986
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Jaki jest główny profil działalności firmy Arplex? Firma Arplex specjalizuje się w produkcji wyrobó...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5562757550 została umieszczona firma: "M&m Marketing Management Michalina Sobala". Numer REGON firmy to: 341637986.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Gdańsk w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2019. Firmę można odwiedzić pod adresem: Stężycka 56 lok. 8. Korespondencyjny kod pocztowy to: 80-252 Gdańsk. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.3288738843269N, 18.5505943355863E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: michalina.sobala@interia.pl. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "M&m Marketing Management Michalina Sobala" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt M&m Marketing Management Michalina Sobala

M&m Marketing Management Michalina Sobala, Gdańsk

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie M&m Marketing Management Michalina Sobala


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.