Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
REGON: 34065072000000
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Jaki jest główny profil działalności firmy Arplex? Firma Arplex specjalizuje się w produkcji wyrobó...
Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...

O firmie

Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 34065072000000.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Toruń w województwie kujawsko-pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2009. Firmę można odwiedzić pod adresem: kard. Wyszyńskiego 14b lok. 21. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 87-100 Toruń. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 53.0208478235294N, 18.6807561764706E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: witold.pieczatowski@gmail.com. "Link Master s.c. Mełnicka J., Pieczatowski W." to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 503 968 384 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Link Master s.c. Mełnicka J., Pieczatowski W.

Link Master s.c. Mełnicka J., Pieczatowski W., Toruń

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Link Master s.c. Mełnicka J., Pieczatowski W.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.