Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5222298422
REGON: 146409150
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Doświadczona kadra, wśród której znajdują się instruktorzy z doświadczeniem zawodniczym, program tr...
Klub Sportowy Aventura założyliśmy z myślą o dzieciach. Wiemy, że regularna aktywność fizyczna ma o...
Tenis to sport dla każdego. Jest bardzo dynamiczny, dzięki czemu dostarcza sporo ruchu, a do tego r...
Od ponad dziesięciu lat działamy na rynku. Przez ten okres zdobyliśmy cenne doświadczenie oraz spor...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Level Up Marcin Czerwiński" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5222298422. Numer REGON firmy to: 146409150.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Ruda w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2012 roku. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-255 Ruda. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.4659634988514N, 21.1374470295563E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: mc2-1977@o2.pl. Branża Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne to dziedzina, w której firma "Level Up Marcin Czerwiński" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 504 954 390.

Kontakt

Kontakt Level Up Marcin Czerwiński

Level Up Marcin Czerwiński, Ruda

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Level Up Marcin Czerwiński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.