Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9271766150
REGON: 97131718500000
KRS: 0000032457
Rok założenia:
2000

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Aeroklub Ziemi Lubuskiej to idealne miejsce dla każdego fanatyka lotnictwa. Tutaj każdy może znaleź...
Nasz klub otwarty jest dla każdego - od osób, które stawiają swoje pierwsze kroki w nauce zasad i t...
Łódź, św. Teresy od Dzieciątka Jezus 56/58
Oferujemy dynamiczne i emocjonujące treningi tenisowe dla wszystkich zainteresowanych nauką gry w t...
Bieganie to aktywność, który zdobywa coraz większą popularność. Do jej uprawiania nie jest potrzebn...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Kurkowe Bractwo Strzeleckie" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9271766150. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 97131718500000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000032457.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Zbąszynek w województwie lubuskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2000. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Mała 8. Korespondencyjny kod pocztowy to: 66-210 Zbąszynek. Kompletne współrzędne GPS to: 52.24562N, 15.81281E. "Kurkowe Bractwo Strzeleckie" to firma działająca w branży Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Kurkowe Bractwo Strzeleckie

Kurkowe Bractwo Strzeleckie, Zbąszynek

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kurkowe Bractwo Strzeleckie


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.