Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5562397689
REGON: 340434703
Rok założenia:
2008

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszym asortymencie znajdują się zarówno oryginalne, jak i wysokiej jakości zamienniki części do ...
Samochód to obecnie maszyna, dzięki której nie tylko możemy przemieszczać się z miejsca na miejsce,...
Działamy jako sklep z autoczęściami do BMW. W ofercie proponujemy bogaty wybór komponentów do różny...
W naszym szerokim asortymencie znajdziesz przede wszystkim dostępne na zamówienie części do silnikó...

O firmie

Firma "Kulpa Mariusz. Autohandel" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5562397689. Firma ma numer REGON: 340434703.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Inowrocław w województwie kujawsko-pomorskim. Początek działalności firmy na rynku to 2008 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Kurowa 3. Korespondencyjny kod pocztowy to: 88-100 Inowrocław. Kompletne współrzędne GPS to: 52.7901624874905N, 18.2605791269289E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: m_kulpa24@wp.pl. Branża Sklepy z częściami samochodowymi to dziedzina, w której firma "Kulpa Mariusz. Autohandel" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 500 271 630 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Kulpa Mariusz. Autohandel

Kulpa Mariusz. Autohandel, Inowrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kulpa Mariusz. Autohandel


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.