Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6261450099
REGON: 278151924
Rok założenia:
2003

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Biuro rachunkowe istnieje już od przeszło 30 lat. Ten czas pozwolił Jackowi Rogackiemu zdobyć niezb...
Bytom, Strzelców Bytomskich 59
Zajmujemy się usługami w zakresie księgowości, prowadzimy usługi rachunkowe dla Klientów indywidual...
Nasze biuro świadczy kompleksowe usługi rachunkowe i księgowe dla firm. Szczycimy się wieloletnim d...
W prowadzonym przez nas biurze Plus pracują wykwalifikowani księgowi, którzy do swoich zadań podcho...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Księga. Biuro Rachunkowe " w rejestrze gospodarczym to: 6261450099. Firma ma numer REGON: 278151924.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Bytom w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2003 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Mierosławskiego 5. Kod pocztowy do korespondencji to: 41-907 Bytom. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.338646N, 18.884812E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: merkurion@wp.pl. Firma "Księga. Biuro Rachunkowe " prowadzi swoją działalność w branży Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 32 286 14 72.

Kontakt

Kontakt Księga. Biuro Rachunkowe

Księga. Biuro Rachunkowe , Bytom

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Księga. Biuro Rachunkowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.