Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9570712475
REGON: 221766515
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Pan mecenas posiada wieloletnie doświadczenie prawnicze zarówno w udzielaniu porad prawnych, jak i ...
Wykonując zadania kancelarii radców prawnych obsługujemy zarówno osoby prywatne, jak i podmioty gos...
Zajmujemy się udzielaniem porad prawnych. Do naszych zadań należy także sporządzanie różnego rodzaj...
W kancelarii Anny Staszewskiej-Prys skupiamy się na różnorodnych dziedzinach prawa, aby sprostać po...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Kancelaria Radcy Prawnego Efekt Marcin Pych" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9570712475. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 221766515.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Gdańsk w województwie pomorskim. Początek działalności firmy na rynku to 2012 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Milskiego 1 lok. 17. Kod pocztowy do korespondencji to: 80-809 Gdańsk. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 54.3371038103453N, 18.6017289986124E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: biuro@kancelaria-efekt.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Kancelaria Radcy Prawnego Efekt Marcin Pych" to Radcy prawni.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Kancelaria Radcy Prawnego Efekt Marcin Pych

Kancelaria Radcy Prawnego Efekt Marcin Pych, Gdańsk

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kancelaria Radcy Prawnego Efekt Marcin Pych


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.