Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8522462287
REGON: 361473144
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Klientom kancelarii zapewniamy obsługę w zakresie prawa, podatków i księgowości. W ramach doradztwa...
Kredyty hipoteczne zawarte we frankach szwajcarskich w wielu przypadkach są wadliwie sporządzone. B...
Kraków, Eisenberga 11 lok. 1
W krakowskiej kancelarii Tatara i Wspólnicy łączymy prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne z prawe...
Głównym profilem naszej działalności są usługi prawne. Udzielamy porad i konsultacji prawnych, obsł...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Kancelaria Radcy Prawnego Adrianna Maria Kowalska" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8522462287. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 361473144.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2015. Firmę można odwiedzić pod adresem: Flory 1 lok. 17. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 00-585 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2124885677209N, 21.0237748073999E. Branża, w której specjalizuje się firma "Kancelaria Radcy Prawnego Adrianna Maria Kowalska" to Radcy prawni.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Kancelaria Radcy Prawnego Adrianna Maria Kowalska

Kancelaria Radcy Prawnego Adrianna Maria Kowalska, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kancelaria Radcy Prawnego Adrianna Maria Kowalska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.