Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7271651084
REGON: 100134677
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia i projektowania reklam oraz banerów. Posiadamy w...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "JKM. Fudała K." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7271651084. Firma ma numer REGON: 100134677.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Wódka w województwie łódzkim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2005. Firmę można odwiedzić pod adresem: Pszeniczna 49. Kod pocztowy do korespondencji to: 92-701 Wódka. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.8245522106866N, 19.5549248787215E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: kfudala@jmk.pl. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "JKM. Fudała K." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt JKM. Fudała K.

JKM. Fudała K., Wódka

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie JKM. Fudała K.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.