Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6551095850
REGON: 291484156
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferujemy szeroki zakres usług księgowych, obejmujących prowadzenie ksiąg handlowych i rachunkowych...
Zajmujemy się obsługą rachunkową małych i średnich podmiotów gospodarczych. Zapewniamy obsługę dzia...
Od ponad dwudziestu lat działamy w branży księgowości i rachunkowości. Nasze bogate doświadczenie, ...
Biuro Rachunkowe Cyfra założyliśmy po to, by prowadzić księgowość uproszczoną i pełną. Zajmujemy si...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6551095850 została umieszczona firma: "Irla Jadwiga. Biuro rachunkowe". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 291484156.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Kielce w województwie świętokrzyskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2005. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: ks. Skorupki 6 lok. 13. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 25-369 Kielce. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.85522N, 20.63354E. Branża Biura rachunkowe to dziedzina, w której firma "Irla Jadwiga. Biuro rachunkowe" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 41 362 93 83.

Kontakt

Kontakt Irla Jadwiga. Biuro rachunkowe

Irla Jadwiga. Biuro rachunkowe, Kielce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Irla Jadwiga. Biuro rachunkowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.