Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7731685039
REGON: 592267658
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia i projektowania reklam oraz banerów. Posiadamy w...
Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...

O firmie

Firma "Intermapa Roman Trela" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7731685039. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 592267658.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Tomaszów Mazowiecki w województwie łódzkim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Przedsiębiorstwo znajduje się na Graniczna 44 lok. 46 lok. 20. Korespondencyjny kod pocztowy to: 97-200 Tomaszów Mazowiecki. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.524005277885N, 20.0102494269638E. Firma "Intermapa Roman Trela" prowadzi swoją działalność w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 604 560 183.

Kontakt

Kontakt Intermapa Roman Trela

Intermapa Roman Trela, Tomaszów Mazowiecki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Intermapa Roman Trela


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.