Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8942381294
REGON: 932895975
Rok założenia:
2003

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferta Euro Management obejmuje szeroki zakres usług, począwszy od rachunkowości po organizację zeb...
Zarządzanie nieruchomościami to nasza domena już od przeszło 15 lat. Przez ten czas poznaliśmy wsze...
Naszym klientom zapewniamy fachowe wsparcie administracyjne nieruchomości. Do każdej wspólnoty przy...
Adamek założyliśmy z myślą o obsłudze nieruchomości mieszkalnych. Współpracujemy m.in. ze wspólnota...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8942381294 została umieszczona firma: "Haberka Przemysław. Zarządzanie nieruchomości ". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 932895975.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2003. Firmę można odwiedzić pod adresem: Pilnikarska 3a. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 53-206 Wrocław. Kompletne współrzędne GPS to: 51.084171N, 16.9895849E. Firma "Haberka Przemysław. Zarządzanie nieruchomości " prowadzi swoją działalność w branży Zarządzanie nieruchomościami.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 501 004 123.

Kontakt

Kontakt Haberka Przemysław. Zarządzanie nieruchomości

Haberka Przemysław. Zarządzanie nieruchomości , Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Haberka Przemysław. Zarządzanie nieruchomości


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.