Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7521333475
REGON: 522958756
Rok założenia:
2022

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Studio Figura we Wrocławiu to idealny wybór, jeśli potrzebujesz pomocy w modelowaniu sylwetki. Uważ...
Jako certyfikowany trener jestem w stanie skutecznie pomagać Wam w kształtowaniu mięśni, poprawie k...
Nazywam się Mateusz Kornafel i jestem trenerem personalnym oraz instruktorem kulturystyki. Sport to...
Fit Gym to najlepszy wybór dla osób zainteresowanych treningami. Jako doświadczona trenerka indywid...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Golden Level 99 Ewelina Chwałka" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7521333475. Firma ma numer REGON: 522958756.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Namysłów w województwie opolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2022 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Oleśnicka 13B. Kod pocztowy do korespondencji to: 46-100 Namysłów. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.0837332492352N, 17.70628395E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: emrs@o2.pl. Branża Siłownie i kulturystyka to dziedzina, w której firma "Golden Level 99 Ewelina Chwałka" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Golden Level 99 Ewelina Chwałka

Golden Level 99 Ewelina Chwałka, Namysłów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Golden Level 99 Ewelina Chwałka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.