Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1132573302
REGON: 140256290
KRS: 0000241916
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

1.INTERNET - Oferta światłowodowa Pakiety: lekki - Pobieranie: 100 Mb/s, Wysyłanie: 100 Mb/s, Trans...
Działamy jako niezależny operator telekomunikacyjny. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak potrzebny ...
Limits to młody zespół informatyków, którzy zajmują się dystrybucją sieci bezprzewodowej. Posiada o...
Oferujemy naszym Klientom szybki dostęp do Internetu, oparty o technologię bezprzewodową i światłow...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 1132573302 została umieszczona firma: "Freshmind Sp. z o.o.". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 140256290. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000241916.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2005. Firmę można odwiedzić pod adresem: Krakowskie Przedmieście 13. Kod pocztowy do korespondencji to: 00-071 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.24213N, 21.0153E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: firma@freshmind.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Freshmind Sp. z o.o." to Usługi i dostawcy internetu.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Freshmind Sp. z o.o.

Freshmind Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Freshmind Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.