Dodatkowe dane

Rok założenia:
1992

Polecane oferty

Oferujemy Państwu luksusowe oraz gustownie urządzone domki z pięknym widokiem. Dysponujemy domkami ...
Nocować można praktycznie wszędzie, jednak jeśli komuś zależy na komfortowych warunkach oraz niesam...
Oferta Domków Trzy Tatry skierowana jest do wszystkich miłośników gór oraz aktywnego wypoczynku. Of...
Apartament Górska Polana, mieszczący się w malowniczym Kościelsku, zapewnia nie tylko komfortowe wa...

O firmie

Mamy Państwu do zaproponowania możliwość wynajmu komfortowych pokoi i w górach. Pensjonat prowadzony jest przez Annę Frączystą. Siedziba naszego ośrodka znajduje się w malowniczym Zakopanem, pełnym zapierających dech w piersi widoków. Nocleg oferujemy już od 1992 roku, wiemy więc jakie są potrzeby Gości i wychodzimy im naprzeciw.

Oferta

Mamy Państwu do zaoferowania możliwość spędzenia wyjątkowych wczasów w domu pełnym tradycji i kameralnej atmosfery. Naszym atutem jest świetna lokalizacja. W pobliżu znajduje się wiele atrakcji, jednak okolica należy do bardzo spokojnych. W sąsiedztwie znajduje się między innymi Stok Nosal, Skocznia narciarska, Krupówki, Giewont czy Kasprowy Wierch. Konieczna jest również wycieczka po górskich szlakach i nad Morskie Oko. Warto odwiedzić Muzeum Stylu Zakopiańskiego Willa Koliba i Gubałówkę. Najważniejsze jest dla nas, by pobyt w naszym domu dostarczył gościom wielu przyjemnych wspomnień, dlatego udzielamy wskazówek na temat tego gdzie najlepiej rozpocząć zwiedzanie i czego absolutnie nie można przeoczyć.

Jednocześnie jesteśmy w stanie ugościć 42 osoby. Do dyspozycji oddajemy pokoje dwu, trzy, cztero i pięcioosobowe. Każdy z nich wyposażony jest w telewizor a część posiada własną łazienkę. W celu umilenia Państwu wolnego czasu stworzyliśmy salę pingpongowo-dyskotekową, gdzie można urządzić zawody i potańczyć. Zachęcamy również do odwiedzenia sali kominkowej, w której znajduje się telewizor z wieloma programami rozrywkowymi, Video oraz DVD. Istnieje też możliwość zjedzenia smacznego posiłku w jadalni. Zapewniamy pełne wyżywienie. Serwujemy smaczne dania kuchni tradycyjnej i regionalnej. Podczas gotowania wykorzystujemy wyłącznie świeże i sprawdzone składniki. Zajmujemy się także organizacją imprez okolicznościowych, kolonii letnich, ferii zimowych czy zielonych szkół. Oferujemy wieczorki regionalne, kuligi i ogniska. W naszym domu odbywają się też liczne spotkania biznesowe, szkolenia oraz kursy.

Zapewniamy możliwość wypoczynku i spędzenia czasu w rodzinnej atmosferze. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nas o każdej porze roku.

Kontakt

Kontakt Frączysta Anna. Wynajem pokoi

Frączysta Anna. Wynajem pokoi, Zakopane

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (12)

Opinie o firmie Frączysta Anna. Wynajem pokoi

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

Opinie użytkowników

Ada
22.06.2017
Ogromny plus za możliwość wybrania ilości osób w pokoju. Nie musieliśmy niepotrzebnie dopłacać tylko za to, że była nas nieparzysta liczba. Dostaliśmy dwa pokoje, jeden dwuosobowy, a drugi trzyosobowy. Pani poinformowała nas o możliwości wynajęcia pokoju pięcioosobowego, jednak stwierdziliśmy, że tak będzie wygodniej.
Elka
01.05.2017
A mnie do gustu przypadł wystrój domu. Obecność tradycyjnych i regionalnych symboli połączonych z malowniczym widokiem rozpościerającym się za oknem skutkowała mega pozytywną energią i nastawieniem  Mogłam całymi dniami spacerować, chodzić po górach i zwiedzać. A wieczorem czas na smaczną kolację 
Jadwiga
08.04.2017
Zachwycona jestem jedzeniem jakie serwują. Przepyszna kuchnia regionalna, a w dodatku dania podane w atrakcyjny sposób. Uciecha dla żołądka i dla oka 
Zuzanna
20.03.2017
Ja szczególnie miło wspominam długie wieczory w sali kominkowej oraz turnieje w ping-ponga  Rzadko mamy okazję tak całą rodziną po prostu usiąść, pośmiać się i pobyć razem. Atrakcje jakie zapewnił nam ten dom wypoczynkowy umożliwiły nam wspólne spędzanie czasu i niezapomniane wspomnienia.
Franek
14.02.2017
Komfortowo i przytulnie urządzone pokoje. Wszystko czyste i schludne. Ogromny plus za telewizor w pokoju.
Igor
08.01.2017
Obiekt położony jest niedaleko szlaków turystycznych. Spacerowaliśmy po górach i podziwialiśmy zapierające dech w piersi widoki. Wypoczynek dla ciała i duszy 
Teodozy
24.12.2016
Właścicielka domu udzieliła nam wielu cennych wskazówek, powiedziała co warto zobaczyć, od czego zacząć itd. Dzięki niej nie przeoczyliśmy żadnej atrakcji. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że były to najlepsze wakacje w moim życiu.
Lesław
20.11.2016
Jesteśmy z żoną bardzo zadowoleni z obsługi. Dzień od razu stawał się przyjemniejszy kiedy schodziliśmy na śniadanie i witały nas promienne uśmiechy pracowników. Super miejsce 
Piotrek
18.10.2016
Smaczne, domowe jedzenie. Wszystko było przepyszne i gustownie podane. Aż żal było stamtąd wyjeżdżać.
Celestyn
15.09.2016
Przed obiektem jest dużo miejsca, gdzie mogły bawić się moje dzieci. Dobrze wspominają te wakacje, cały czas pytają mnie kiedy znowu pojedziemy do ‘Pani Ani’ 
Krzesława
30.08.2016
Miła obsługa, kameralna atmosfera i przystępne ceny. Nic dodać, nic ująć.
Wioletta
29.07.2016
Bardzo dobrze wspominam pobyt w tym domu wypoczynkowym. Piękna , spokojna okolica a w pobliżu znajduje się wiele atrakcji. Mam nadzieję, że będę jeszcze miała okazję spędzić tam urlop.