Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8661679607
REGON: 260683670
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszej stałej ofercie możecie znaleźć wyjątkowe sadzonki, które staną się prawdziwą ozdobą Państw...
Ogrodnictwo to dla nas ogromna pasja. Przykładamy wielką wagę do uprawianych przez nas roślin. Dbam...
Od dwóch pokoleń zajmujemy się ogrodnictwem. Jako rodzinna firma z tradycjami specjalizujemy się w ...
Biznesowa to wizytówka z wyróżnieniem w wynikach wyszukiwania z maksymalnie 60 słowami kluczowymi. ...

O firmie

Firma "FHU "MIMOZA" Hurtownia Sztucznych Kwiatów Mariola Misiak" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8661679607. Numer REGON firmy to: 260683670.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Ossala w województwie świętokrzyskim. Działa na rynku od 2013 roku. Korespondencyjny kod pocztowy to: 28-221 Ossala. Kompletne współrzędne GPS to: 50.48472N, 21.36204E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: kwiatymimoza@op.pl. Branża Hodowcy i hurtownie kwiatów to dziedzina, w której firma "FHU "MIMOZA" Hurtownia Sztucznych Kwiatów Mariola Misiak" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt FHU "MIMOZA" Hurtownia Sztucznych Kwiatów Mariola Misiak

FHU "MIMOZA" Hurtownia Sztucznych Kwiatów Mariola Misiak, Ossala

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie FHU "MIMOZA" Hurtownia Sztucznych Kwiatów Mariola Misiak


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.