Biznesowa to wizytówka z wyróżnieniem w wynikach wyszukiwania z maksymalnie 60 słowami kluczowymi.
W Wizytówce Biznesowej prezentowane są:
- Logo firmy
- Slogan reklamowy
- Lokalizacja firmy na interaktywnej mapie
- Dane kontaktowe, godziny otwarcia, adres firmowej strony WWW, wtyczki do Social Media
- Zdjęcie panoramiczne
- Galeria max. 36 zdjęć
- Informacje o firmie z certyfikatami i dyplomami
- Prezentacja oferty wraz z materiałami do pobrania (załączniki - np. cenniki, ulotki reklamowe)
- Dodatkowe linki do stron WWW
- Pokazy filmów z YouTube
- Marki i specjalizacje wraz z załącznikami
W ofercie firmy podaj listę produktów i usług, które są najważniejsze dla Twojego biznesu. Potencjalni klienci, którzy są już zdecydowani na zakupy najczęściej szukają podstawowych informacji o konkretnych produktach i usługach. Opis dodatkowych udogodnień (np: gwarancje, bezpłatna dostawa, całodobowy serwis, pełna obsługa, realizacja nietypowych zamówień) to elementy, które mogą wpłynąć na wybór oferty Twojej firmy.
Pamiętaj - logo, marki, specjalizacje, rekomendacje, udogodnienia -
tym warto się pochwalić i zachęcić osoby do kontaktu. Logo firmy, tak jak każdy obraz wzbudza skojarzenia oraz wywołuje emocje. Za tym znakiem stoi profesjonalizm obsługi, tradycja, bezpieczeństwo. Warto zaprezentować atuty swoich produktów i usług posługując się także ich zdjęciami.
Dodatkowo istnieje
możliwość wzbogacenia wizytówki o zdjęcia i opisy produktów lub usług z ich udostępnieniem na
Marketplace pkt.pl. To dodatkowa szansa na znalezienie nowych klientów.