Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5681451142
REGON: 141161515
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym przedmiotem działalności mojego biura rachunkowego jest pomoc w sprawach z zakresu rachunko...
Prowadzenie księgowości zlecicie w biurze rachunkowym Łukasza Dominika w Osieku Łużyckim. Zapewniam...
Jelenia Góra, Kasprowicza 52
Zakładanie i prowadzenie firmy wymaga ścisłego przestrzegania przepisów podatkowych oraz skrupulatn...
Kamienna Góra, Papieża Jana Pawła II 11a/pok.nr 16
Głównym przedmiotem działalności firmy Gestor są kompleksowe usługi w zakresie księgowości i rachun...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Emka Marta Kurowska" w rejestrze gospodarczym to: 5681451142. Firma ma numer REGON: 141161515.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Psary w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2007 roku. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 07-215 Psary. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 49.9306983N, 14.5371413E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: emka.biuro@wp.pl. Branża Biura rachunkowe to dziedzina, w której firma "Emka Marta Kurowska" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 500 129 399 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Emka Marta Kurowska

Emka Marta Kurowska, Psary

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Emka Marta Kurowska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.