Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5423021495
REGON: 200228470
Rok założenia:
2008

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia i projektowania reklam oraz banerów. Posiadamy w...
Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Ema. Molski M." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5423021495. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 200228470.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Białystok w województwie podlaskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2008. Firmę można odwiedzić pod adresem: Słonecznikowa 25 lok. 17. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 15-660 Białystok. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 53.1232523921569N, 23.0999698627451E. Przedsiębiorstwo "Ema. Molski M." działa od lat w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 504 749 547.

Kontakt

Kontakt Ema. Molski M.

Ema. Molski M., Białystok

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ema. Molski M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.