Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8221802564
REGON: 711685772
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza specjalność to usługi finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe. Obsługujemy spółki jak i jednooso...
Specjalizujemy się w świadczeniu kompleksowych usług księgowych i rachunkowych. Oferta firmy skiero...
Zajmujemy się świadczeniem kompleksowych usług w zakresie księgowości i rachunkowości. Zapewniamy f...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Elżbieta Gębołyś Biuro rachunkowe" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8221802564. Numer REGON firmy to: 711685772.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Mińsk Mazowiecki w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2016. Przedsiębiorstwo znajduje się na Nadrzeczna 4 lok. 51. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-300 Mińsk Mazowiecki. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1789300081744N, 21.5701900259239E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: gebolys@poczta.fm. Branża, w której specjalizuje się firma "Elżbieta Gębołyś Biuro rachunkowe" to Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 512 237 312 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Elżbieta Gębołyś Biuro rachunkowe

Elżbieta Gębołyś Biuro rachunkowe, Mińsk Mazowiecki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Elżbieta Gębołyś Biuro rachunkowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.