Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8992228100
REGON: 000290096
Rok założenia:
1993

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Opole, Katowicka 67B lok. 11, (Gabinet 11)
Naszym pacjentom udzielamy porad onkologicznych. Prowadzimy profilaktykę, diagnostykę, a także lecz...
Choroby nowotworowe muszą zostać odpowiednio zdiagnozowane przed podjęciem leczenia. Zajmuje się ty...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8992228100 została umieszczona firma: "Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu. Zakład Teleradioterapii". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 000290096.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1993. Przedsiębiorstwo znajduje się na pl. Ludwika Hirszfelda 12. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 53-413 Wrocław. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.0950770791683N, 17.0146240386993E. Przedsiębiorstwo "Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu. Zakład Teleradioterapii" działa od lat w branży Onkolodzy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 71 368 95 01 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu. Zakład Teleradioterapii

Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu. Zakład Teleradioterapii, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu. Zakład Teleradioterapii


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.