Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7292711957
REGON: 36495180000000
KRS: 0000628334
Rok założenia:
2016
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i zaawansowanemu zapleczu technicznemu jesteśmy w stanie realizo...
Częstochowa, Kłobucka 6 lok. 1
Fotonacja jako drukarnia zajmuje się standardowo drukiem na różnego rodzaju materiałach. W szczegól...
Stare Babice, gen. T. Kutrzeby 44A
Od ponad 20 lat w drukarni Jantar dbamy o najwyższą jakość druku. Współpracujemy z setkami firm i i...
Usługi poligraficzne są naszą specjalnością. Pracujemy w technologiach druku offsetowego, cyfrowego...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7292711957 została umieszczona firma: "Digital Printing Sp. z o.o.". Numer REGON firmy to: 36495180000000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000628334.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Łódź w województwie łódzkim. Początek działalności firmy na rynku to 2016 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Niciarniana 54. Kod pocztowy do korespondencji to: 93-350 Łódź. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.7505369135855N, 19.5102598416037E. Branża, w której specjalizuje się firma "Digital Printing Sp. z o.o." to Drukarnie.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Digital Printing Sp. z o.o.

Digital Printing Sp. z o.o., Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Digital Printing Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.