Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7412152591
REGON: 380956497
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...
Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7412152591 została umieszczona firma: "Dawid Kowalski Agencja Performance Marketing". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 380956497.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Ostróda w województwie warmińsko-mazurskim. Początek działalności firmy na rynku to 2018 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: 21 Stycznia 28 lok. 28. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 14-100 Ostróda. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 53.6911074235217N, 19.9573622082262E. "Dawid Kowalski Agencja Performance Marketing" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Dawid Kowalski Agencja Performance Marketing

Dawid Kowalski Agencja Performance Marketing, Ostróda

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dawid Kowalski Agencja Performance Marketing


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.