Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5451708844
REGON: 341554639
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Creative Partner Marcin Janczylik" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5451708844. Firma ma numer REGON: 341554639.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Bydgoszcz w województwie kujawsko-pomorskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2014 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Zaświat 28 lok. 9. Kod pocztowy do korespondencji to: 85-681 Bydgoszcz. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 53.140008166614N, 18.0016385398939E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: marcinjanczylik@wp.pl. "Creative Partner Marcin Janczylik" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Creative Partner Marcin Janczylik

Creative Partner Marcin Janczylik, Bydgoszcz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Creative Partner Marcin Janczylik


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.