Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6050004405
REGON: 260615800
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym przedmiotem prowadzonej przez nas działalności jest świadczenie usług z zakresu badań techn...
Na stacji przeprowadzane są przeglądy rejestracyjne oraz obowiązkowe przeglądy okresowe stanu techn...
Wieloletnie doświadczenie sprawia, ze jesteśmy w stanie usunąć zarówno drobne, jak i poważne awarie...
Warsztat jest obecny na rynku od 1994 roku. Wiedza, doświadczenie oraz wyspecjalizowanie się w napr...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Centrum Usług Motoryzacyjnych s.c." w rejestrze gospodarczym to: 6050004405. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 260615800.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kazimierza Wielka w województwie świętokrzyskim. Początek działalności firmy na rynku to 2012 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Przemysłowa 18. Korespondencyjny kod pocztowy to: 28-500 Kazimierza Wielka. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.2726728647086N, 20.48094707942E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: hubertmarynowski77@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Centrum Usług Motoryzacyjnych s.c." to Stacje obsługi samochodów.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Centrum Usług Motoryzacyjnych s.c.

Centrum Usług Motoryzacyjnych s.c., Kazimierza Wielka

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Centrum Usług Motoryzacyjnych s.c.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.