Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8941306250
REGON: 021963156
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Działalność gospodarcza wiąże się z licznymi obowiązkami, w tym w zakresie rachunkowości. Na szczęś...
Wrocław, Bulwar Dedala 17B
Od początku działalności biuro Sadko oferuje kompleksowe usługi rachunkowe. Firma zapewnia indywidu...
Księgowość prowadzimy na potrzeby firm oraz spółek. Zajmujemy się prowadzeniem ewidencji ryczałtu, ...
Biuro rachunkowe Konto tworzy nasz zespół specjalistów z dziedziny księgowości, rachunkowości oraz ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Bratka Biuro Rachunkowe Anna Nowosielska" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8941306250. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 021963156.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Kobierzyce w województwie dolnośląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2012 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Ludowa 13. Korespondencyjny kod pocztowy to: 55-040 Kobierzyce. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.9728448122534N, 16.932059627796E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: bratka@poczta.fm. Przedsiębiorstwo "Bratka Biuro Rachunkowe Anna Nowosielska" działa od lat w branży Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Bratka Biuro Rachunkowe Anna Nowosielska

Bratka Biuro Rachunkowe Anna Nowosielska, Kobierzyce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Bratka Biuro Rachunkowe Anna Nowosielska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.