Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7531107970
REGON: 531378641
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Posiadamy wieloletnie doświadczenie oraz niezbędną wiedzę, którą wykorzystujemy w naszej pracy każd...
W zakresie działalności Kancelarii Podatkowej znajduje się pełna obsługa księgowa, w tym przede wsz...
Kancelarią Rachunkową Saldo założyliśmy między innymi z myślą o małych oraz dużych przedsiębiorstwa...
Kłodzko, Spółdzielcza 26 lok. A1
Oferta kierowana jest do właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych oraz większych firm....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Biuro Rachunkowe Mariola Chwalenia" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7531107970. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 531378641.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Jędrzychów w województwie opolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2019 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Chełmońskiego 45D. Korespondencyjny kod pocztowy to: 48-300 Jędrzychów. Kompletne współrzędne GPS to: 50.484318570005N, 17.3047716646257E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: mariola.chwalenia@gmail.com. Branża Biura rachunkowe to dziedzina, w której firma "Biuro Rachunkowe Mariola Chwalenia" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Biuro Rachunkowe Mariola Chwalenia

Biuro Rachunkowe Mariola Chwalenia, Jędrzychów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Biuro Rachunkowe Mariola Chwalenia


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.