Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8451899981
REGON: 221997522
KRS: i1563534
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...
Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Amwrite Aneta Mirończuk" w rejestrze gospodarczym to: 8451899981. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 221997522. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: i1563534.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Reda w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Jana Pawła II 4 lok. 12. Korespondencyjny kod pocztowy to: 81-007 Reda. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.5468482N, 18.4520405E. "Amwrite Aneta Mirończuk" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 696 932 647.

Kontakt

Kontakt Amwrite Aneta Mirończuk

Amwrite Aneta Mirończuk, Reda

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Amwrite Aneta Mirończuk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.