Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8842168738
Rok założenia:
2016
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza firma oferuje kursy i szkolenia otwarte różnego rodzaju, prowadzone są także online. Organiza...
Zajmuję się między innymi coachingiem kariery, oferując Ci wsparcie w planowaniu odpowiedniej ścież...
W HMK interesuje nas jakość i różnorodność. Zatrudniamy wykwalifikowanych specjalistów, doskonale z...
Danuta Sadownik jest z wykształcenia psychoterapeutą, pedagogiem kultury oraz nauczycielem szkolnym...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Akademia Nauki Centrum Świadomego Rozwoju Zdzisław Bryndza" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8842168738.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Świdnica w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2016 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Żeromskiego 30 lok. 10. Kod pocztowy do korespondencji to: 58-100 Świdnica. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.8420304816004N, 16.482111685251E. Branża, w której specjalizuje się firma "Akademia Nauki Centrum Świadomego Rozwoju Zdzisław Bryndza" to Szkolenia i kursy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Akademia Nauki Centrum Świadomego Rozwoju Zdzisław Bryndza

Akademia Nauki Centrum Świadomego Rozwoju Zdzisław Bryndza, Świdnica

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Akademia Nauki Centrum Świadomego Rozwoju Zdzisław Bryndza


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.