Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8271886184
REGON: 366301554
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Łódź, św. Teresy od Dzieciątka Jezus 56/58
Oferujemy dynamiczne i emocjonujące treningi tenisowe dla wszystkich zainteresowanych nauką gry w t...
Przede wszystkim zajmujemy się prowadzeniem stadniny koni. W jej ramach pielęgnujemy wiele koni ora...
Od ponad dziesięciu lat działamy na rynku. Przez ten okres zdobyliśmy cenne doświadczenie oraz spor...
Doświadczona kadra, wśród której znajdują się instruktorzy z doświadczeniem zawodniczym, program tr...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Agencja Szkoleniowo-marketingowa "GOOD TEAM" Mariusz Wróbel" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8271886184. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 366301554.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Sieradz w województwie łódzkim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2017. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Zajęcza 5 lok. 23. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 98-200 Sieradz. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.5888859N, 18.708854E. Przedsiębiorstwo "Agencja Szkoleniowo-marketingowa "GOOD TEAM" Mariusz Wróbel" działa od lat w branży Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Agencja Szkoleniowo-marketingowa "GOOD TEAM" Mariusz Wróbel

Agencja Szkoleniowo-marketingowa "GOOD TEAM" Mariusz Wróbel, Sieradz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agencja Szkoleniowo-marketingowa "GOOD TEAM" Mariusz Wróbel


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.