Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6731911908
REGON: 522080012
Rok założenia:
2022

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Agencja Social Media Nefaleme Grzegorz Mazur" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6731911908. Firma ma numer REGON: 522080012.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Szczecinek w województwie zachodniopomorskim. Początek działalności firmy na rynku to 2022 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Chojnicka 14. Korespondencyjny kod pocztowy to: 78-400 Szczecinek. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 53.6913203991405N, 16.6971833E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: nefaleme@outlook.com. Przedsiębiorstwo "Agencja Social Media Nefaleme Grzegorz Mazur" działa od lat w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Agencja Social Media Nefaleme Grzegorz Mazur

Agencja Social Media Nefaleme Grzegorz Mazur, Szczecinek

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agencja Social Media Nefaleme Grzegorz Mazur


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.