Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8393203714
REGON: 369860633
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Agencja Kreatywna Przereklamowani Mariusz Cholewiński" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8393203714. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 369860633.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Kobylnica w województwie pomorskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2018 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Główna 3 lok. A. Kod pocztowy do korespondencji to: 76-251 Kobylnica. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.4332333577814N, 17.0014359383549E. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Agencja Kreatywna Przereklamowani Mariusz Cholewiński" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Agencja Kreatywna Przereklamowani Mariusz Cholewiński

Agencja Kreatywna Przereklamowani Mariusz Cholewiński, Kobylnica

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agencja Kreatywna Przereklamowani Mariusz Cholewiński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.