Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7282257511
REGON: 101480447
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest analityka w dziale controllingu. Jako kadra fir...
Oferuję kompleksowe usługi informatyczne, zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i dla firm. Zape...
Głównym przedmiotem działalności firmy IT Omega są usługi telekomunikacyjne. Możemy Państwu zapropo...
Świadczymy usługi informatyczne już od wielu lat, dzięki czemu możemy zapewnić Państwu obsługę na n...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7282257511 została umieszczona firma: "2hr Marcin Wiśniewski". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 101480447.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Łódź w województwie łódzkim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2012. Firmę można odwiedzić pod adresem: Wichrowa 8. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 92-005 Łódź. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.7811892236634N, 19.5350572232335E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: wismarc@wp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "2hr Marcin Wiśniewski" to Usługi informatyczne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 888 709 325 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt 2hr Marcin Wiśniewski

2hr Marcin Wiśniewski, Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 2hr Marcin Wiśniewski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.