Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5542642536
REGON: 340805453
Rok założenia:
2010

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "1. Sprint Marek Rosły2. Duo Media" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5542642536. Numer REGON firmy to: 340805453.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Bydgoszcz w województwie kujawsko-pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2010. Firmę można odwiedzić pod adresem: Rynkowska 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 86-065 Bydgoszcz. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 53.1388581925858N, 17.9963058196189E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: marek.rosly@gmail.com. Firma "1. Sprint Marek Rosły2. Duo Media" prowadzi swoją działalność w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt 1. Sprint Marek Rosły2. Duo Media

1. Sprint Marek Rosły2. Duo Media, Bydgoszcz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 1. Sprint Marek Rosły2. Duo Media


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.