Druk offsetowy jest metodą druku płaskiego – obecnie jest to jedna z najbardziej popularnych technik, zwłaszcza dla dużych nakładów. Umożliwia to drukowanie opakowań , etykiet , kalendarzy, plakatów,...
Jesteś początkującym przedsiębiorcą i chciałbyś zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy wśród lokalnej społeczności? A może Twój koncern wprowadził do oferty nowy produkt i zależy Ci na jego...
Końcówka roku to dobry moment na wydruk kalendarzy reklamowych. Jako przedsiębiorca na pewno wiesz, jak świetnym są one narzędziem marketingowym. Choć elektroniczne notatniki i terminarze stały się...
Firma INTROPAK to przykład przedsiębiorstwa z tradycjami, które przez długie lata praktyki wykształciło odpowiednie procesy do elastycznego, wysokiego jakościowo i kompleksowego obsługiwania zamówień...
Jednym z popularnych materiałów reklamowych jest kalendarz. Może być on niewielkich rozmiarów, co umożliwia przechowywanie go np. w portfelu, ale często jest też przygotowywany w sporych formatach....
Celem działania każdej firmy jest uzyskanie najwyższych przychodów. Aby tak się stało niezbędne jest pozyskanie nowych klientów i zbudowanie pozytywnego obrazu firmy. Pomocne są w tym liczne...
Każdej firmie, czy to małej czy też dużej, zależy na skutecznej promocji, dzięki której zainteresuje ona potencjalnych klientów, pozyska nowych i przypomni o sobie dotychczasowym. Wszelkiego typu...
Coraz więcej firm podejmuje stałą współpracę z szeroko wyspecjalizowanymi agencjami reklamowymi, które oferują przygotowanie banerów reklamowych, ulotek, roll-upów, oklein na samochody firmowe, czy...
Zwiększenie wyników sprzedażowych możliwe jest dzięki przeprowadzeniu skutecznej kampanii reklamowej. Jej poszczególne składniki powinny być odpowiednio dopasowane do profilu firmy i docelowej grupy...
Ulotki – obok wizytówek, folderów reklamowych, plakatów, banerów wielkoformatowych, oklein samochodowych, a także liter przestrzennych – pełnią bardzo ważną funkcję w marketingu i reklamie. Pomimo...
Zwiększ popularność swojej oferty i docieraj do nowych klientów