Artykuł sponsorowany

Ulotki reklamowe – skuteczna promocja usług i produktów

Ulotki reklamowe – skuteczna promocja usług i produktów

Ulotki – obok wizytówek, folderów reklamowych, plakatów, banerów wielkoformatowych, oklein samochodowych, a także liter przestrzennych – pełnią bardzo ważną funkcję w marketingu i reklamie. Pomimo coraz bardziej zakrojonych działań promocyjnych w Internecie standardowe ulotki nadal są wykorzystywane przez wiele firm. Dowiedz się, czym wyróżniają się najlepsze z nich, tworzone w profesjonalnych zakładach poligraficznych.

Kreatywny, minimalistyczny projekt

Najlepsze i trafiające do klientów ulotki reklamowe są dzisiaj tworzone według dwóch zasad. Pierwsza z nich mówi o tym, aby były one minimalistyczne, a ich przekaz był nastawiony na komunikację wizualną – obrazkową. To dlatego najlepsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem ulotek bazują na umiejętnościach grafików komputerowych, którzy tworzą niebanalne szablony. Bardzo często ulotki mają za zadanie skłonić klientów do myślenia i zwrócić ich uwagę za sprawą swojej artystycznej formy – badania wykazują, że stonowane reklamy znacznie lepiej pobudzają zmysły odbiorców, zachęcając do skorzystania z usług bądź do zakupu produktów. To dlatego wiele przedsiębiorstw produkcyjnych i przemysłowych, a także instytucje publiczne oraz firmy usługowe zwracają się o pomoc do takich firm poligraficznych jak Awi Grafika z Wołomina – jest to renomowana agencja reklamowa i wydawnicza. 

Rodzaje ulotek reklamowych – parametry

Ulotki reklamowe wykorzystuje się zarówno w formie jednostronnej, dwustronnej, jak i jako ulotki składane. Najpopularniejszymi formatami ulotek składanych są: format A5 składany na 3 do formatu DL; format A4 składany na pół do formatu A5, a także format A3 składany na pół do formatu A4 – ostatni z nich wykorzystywany jest głównie do tworzenia ulotek informacyjnych wykorzystywanych np. podczas targów wystawienniczych oraz pracy (nie są to zatem standardowe małe ulotki miejskie). Warto wiedzieć, że najlepsze zakłady poligraficzne dbają o to, aby ich produkty były wytworzone z najlepszej jakości materiałów. Najlepiej, aby ulotki zostały wyprodukowane na papierze kredowanym z błyskiem o gramaturze 130 g/m2. Można zastosować również uszlachetnienia ulotek, takie jak folie.

Druk hurtowy – druk offsetowy

W przypadku chęci wyprodukowania dużej liczby ulotek, ponad kilkaset bądź nawet kilka tysięcy sztuk, współpracująca z nami agencja reklamowa zastosuje wysokiej jakości druk offsetowy w technologii CMYK. Warto wiedzieć, że jest to rozwiązanie bardzo tanie, a cena druku jest najczęściej ustalana indywidualnie z klientem – przy druku 10 tysięcy ulotek orientacyjna cena dla formatu A4 wynosi około 1400 złotych. W przypadku druku detalicznego bądź w fazie projektowania swojej ulotki wykorzystuje się zaś szybki druk cyfrowy. Opłaca on się bardziej w przypadku niskonakładowych zamówień.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz