Zalety centrali telefonicznej w firmie
Stoisz przed wyzwaniem, jakim jest zapewnienie profesjonalnej telekomunikacji w biurze? Telekomunikacja w biurze jest niezwykle ważna – dzięki niej pracownicy mogą się szybko i sprawnie komunikować, co przekłada się na wydajność ich pracy. Centrala telefoniczna to istotny aspekt dobrego funkcjonowania zarówno światowych korporacji, jak i mniejszych, rodzinnych firm. Jakie są inne zalety korzystania z centrali telefonicznej?
Zastanawiasz się, jaki rodzaj centrali telefonicznej najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie? Na to i inne pytania odpowiedzi znajdziesz w naszym artykule!
Wirtualna centrala telefoniczna u operatora telekomunikacyjnego
Połączenie z Firmą odbywa się za pomocą łączy internetowych oraz z wykorzystaniem sieci wewnętrznej komputerowej (telefonia VOIP), natomiast „mózg” centrali znajduje się pod opieką lokalnego operatora telekomunikacji. To znane i powszechnie stosowane rozwiązanie ma wielu zwolenników. Podstawowa zaletą tego rozwiązania jest brak kosztów związanych z zakupem centrali-serwera telekomunikacyjnego. Centrale virtualne są dość niezawodne. Problemy występują w razie awarii elektryczności, gdy posłuszeństwa odmawia Internet. Duża niedogodnością w/w centrali jest uzależnienie od jednego dostawcy usług telekomunikacyjnych.
Miejscowa centrala telefoniczna
W tym przypadku „mózg” centrali-serwera znajduje się fizycznie w Twoim biurze. Miejscowa centrala telefoniczna ma dwie główne zalety – jest to rozwiązanie stosunkowo oszczędne, choć na początku niezbędne będą inwestycje w serwery, urządzenie może łączyć różnych dostawców usług telekomunikacyjnych w jedną całość np. operatorów GSM, tradycyjną telefonie analogową lub dostawców łączności VOIP. Łączność wewnętrzna odbywa się przez wewnętrzną sieć komputerową lub wewnętrzne linie analogowe. W prawidłowym zaprojektowaniu serwera telekomunikacyjnego pomoże PW. MULTIKO ze Świdnicy które współpracuje z wiodącymi Polskimi firmami Silcan i Platan. Dział informatyczny w Twojej firmie zyskają dostęp do serwerów telekomunikacyjnych, a dzięki dodatkowym oprogramowaniu (programy bilingowe, CRM i inne) pracownicy będą mieli dodatkowe narzędzia w pracy. To dodatkowe narzędzie ułatwiające pracę, żeby dopasować ich działanie do potrzeb firmy. Daje to możliwość zabezpieczenia np. danych poufnych lub wrażliwych, które wynikają z rozmów telefonicznych. Dzięki profesjonalnemu serwisowi który zapewnia Firma PW Multiko z Świdnicy jakiejkolwiek usterki występujące w Twojej firma nie jest pozostawiona sobie sama.
Centrale telefoniczne to niewątpliwie dobre rozwiązanie dla każdej firmy. Dzięki nim praca przebiega szybciej i sprawniej, a przepływ informacji jest błyskawiczny. W obecnych czasach trudno sobie wyobrazić dobrze funkcjonującą firmę, która nie posiada własnej centrali telefonicznej.