Artykuł sponsorowany

Rodzaje gadżetów reklamowych dla firm

Rodzaje gadżetów reklamowych dla firm
Drobny podarunek dla klienta może przynieść firmie większą korzyść, niż bardzo kosztowna kampania reklamowa. Szczególnie wtedy, gdy ofiarujemy mu coś, z czego będzie mógł korzystać na co dzień. Dzięki tego typu akcjom buduje się dobre relacje z klientami, stosunkowo niskim kosztem. Jak jednak wybrać gadżet reklamowy, który z miejsca nie trafi do kosza albo do zakurzonej szuflady?


Ponad 80% firm dla wspierania własnych działań marketingowych korzysta z gadżetów reklamowych. Mowa zarówno małych, lokalnych biznesach, jak i o dużych, międzynarodowych korporacjach.

Jak radzą eksperci z firmy ADMS, zanim i wy zdecydujecie się na taką formę promocji swojej firmy, powinniście starannie wybrać rodzaj gadżetu, który będziecie rozdawać jako wizytówkę własnego biznesu. Wbrew pozorom, to bardzo ważna decyzja – w przypadku źle wybranego gadżetu, wasza kampania nie przyniesie żadnych korzyści wizerunkowych.

Wybrane rodzaje gadżetów reklamowych

Liczba gadżetów reklamowych na rynku może przytłoczyć, a tym samym znacznie utrudnić podjęcie ostatecznej decyzji. Naszym zdaniem, do najbardziej praktycznych gadżetów należą:

  • power bank z logo - coraz więcej osób niemal nie rozstaje się ze swoim telefonem, tabletem albo laptopem. Baterie sprzętu elektronicznego wymagają jednak zasilania, toteż nikt nie odmówi dodatkowego „power banku”, który pozwoli mu przedłużyć działanie sprzętu. Power bank z logo firmy to gadżet nie tylko praktyczny, ale także bardzo wartościowy, dlatego obdarowana nim osoba na pewno poczuje się doceniona i w pewien sposób wyróżniona.
  • pendrive o dowolnym kształcie – ten gadżet jest dobrym połączeniem ciekawej formy i praktycznego zastosowania gadżetu reklamowego. Szczególnie fajnie wygląda taki w kształcie firmowych produktów lub przedmiotu, który kojarzy się z promowaną firmą; w dzisiejszych czasach, kiedy dane przenosi się głównie w formie cyfrowej, taki gadżet jest jak najbardziej przydatny,
  • torba na tablet lub laptop - delikatne ekrany laptopów i tabletów wymagają odpowiedniej ochrony, zatem ochronny pokrowiec na taki sprzęt będzie idealnym firmowym gadżetem; to dość droga, jednak bardzo skuteczna forma promocji, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że nie jest to artykuł sezonowy (będzie promował firmę nawet przez wiele lat),
  • gadżety USB – zamiast tradycyjnych kubków, rozdawanych na wszystkich targach i konferencjach, warto zdecydować się na bardziej oryginalny gadżet, może nim być lampka z akumulatorem USB, kable USB w formie bransoletki lub miniaturowe lampki do laptopów; to gadżety ciekawe i niedrogie jednocześnie, idealne do rozdawania na targach albo konferencjach,
  • długopis – to klasyczny gadżet, który nie tylko nigdy nie wyjdzie z mody, ale też przyda się każdemu.

Wybierając gadżety dla swojej firmy warto jednak zastanowić się nad tym, kogo będziemy nimi obdarowywać. Jeśli mają być przeznaczone dla wszystkich klientów firmy, to warto zdecydować się na jedną z powyższych propozycji. Klientom premium z kolei lepiej zaoferować bardziej ekskluzywne prezenty, jak skórzane aktówki czy eleganckie pióra opatrzone logo waszej firmy.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz