Artykuł sponsorowany

Podstawowe zalety co-packingu

Podstawowe zalety co-packingu

Nie od dziś wiadomo, że opakowanie towaru stanowi jego wizytówkę. Od tego, jak jest zapakowany produkt zależy opinia klienta oraz chęć jego ponownego zakupu. Z tego powodu sprzedawcy coraz częściej decydują się na usługi firm, które specjalizują się w tego typu usługach. Jednym z najlepszych przykładów jest popularny co – packing. Wyjaśniamy, czym tak naprawdę zajmuje się ta branża oraz jakie są najważniejsze zalety i zastosowania.

Czym zajmuje się co – packing?

Pojęcie co – packing oznacza szeroko rozumiane pakowanie i przepakowywanie towarów. Łączy się z nim konfekcja, czyli odpowiednie przygotowanie produktu. Na te procesy składa się więc produkcja, komplementacja zamówienia, ale też uszlachetnianie.

Specjaliści z firmy Direct Channel Packaging wyjaśniają, że: Co – packing to również zamiana opakowania na inne tak, aby jak najlepiej odpowiadało oczekiwaniom klienta. Do usług tej branży zalicza się etykietowanie, kopertowanie lub insertowanie.

W przypadku dużej ilości produktów niezbędne jest ich zabezpieczenie przed transportem. Służy temu przede wszystkim łączenie w zgrzewki za pomocą folii. Większość procesów może dziś wykonywać specjalistyczna maszyna, jednak najbardziej precyzyjne i wymagające czynności wykonują ludzie. Dzięki temu opakowania zachowują najwyższą jakość i elegancję.

Jakie są korzyści z co – packingu?

Dzięki estetycznemu i pieczołowitemu zapakowaniu towaru przedsiębiorstwo ma większe szanse, że klient kupi go ponownie. Pierwsze wrażenie jest tak samo ważne, jak efektowna reklama produktu. Istotna jest także dobra relacja z kupującym. Elegancki i oryginalny pakunek pogłębi więź między sprzedawcą a klientem.

Co– packing jest o wiele bardziej ekonomiczny i praktyczny niż pakowanie towarów przez pracowników, którzy nie są w tej dziedzinie wykwalifikowani. Przedsiębiorca nie musi inwestować w maszyny i inne produkty do tworzenia opakowań.

Warto wspomnieć, że tego typu usługi mają szerokie zastosowanie. Sprawdzą się wszędzie tam, gdzie prowadzona jest sprzedaż - zarówno w branży odzieżowej, jak i farmaceutycznej. Mogą z nich korzystać sprzedawcy detaliczni oraz hurtowi. Jest tak dlatego, że specjaliści w dziedzinie co – packingu zamienią opakowanie zbiorcze na jednostkowe i odwrotnie.

Przedsiębiorcy mogą zlecić firmie przygotowanie promocji. Składa się na nią dodawanie do paczki materiałów reklamowych, foliowanie i tworzenie ciekawych, promocyjnych zestawów. Dzięki takiej usłudze sprzedawca nie musi samodzielnie przygotowywać towaru do dalszej wysyłki.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz