Artykuł sponsorowany

Nowi klienci na wyciągnięcie ręki, czyli skuteczne ogłoszenie w gazecie z pomocą Łódzkiego Centrum Reklamy

Nowi klienci na wyciągnięcie ręki, czyli skuteczne ogłoszenie w gazecie z pomocą Łódzkiego Centrum Reklamy

Ogłoszenia w gazecie to znany od lat sposób na dotarcie ze swoim produktem lub usługą do konkretnego grona odbiorców. Na łamach czasopism reklamują się zarówno ogromne światowe firmy, jak i mniejsi lokalni przedsiębiorcy. Pomoc w stworzeniu dobrego ogłoszenia i jego publikacji w najlepszych gazetach oferuje Łódzkie Centrum Reklamy. Co powinna zawierać taka forma reklamy? Przedstawiamy kilka ważnych porad!

Dobre ogłoszenie w gazecie — jak powinno wyglądać?

Decydując się na stworzenie ogłoszenia skierowanego do potencjalnych przyszłych klientów, warto zadbać o jego treść. Z reguły ogłoszenie w gazecie powinno mieć zwięzłą i konkretną formę, dzięki czemu skutecznie spełni funkcję informacyjną i reklamową. Eksperci z Łódzkiego Centrum Reklamy oferują swoją pomoc nie tylko w wystawianiu ogłoszeń na łamach odpowiednich publikacji, ale także ich komponowaniu.

Podstawą każdego dobrego ogłoszenia jest tzw. zasada 5 palców, która nakreśla pięć głównych kwestii, jakie należy zawrzeć w jego treści, a dotyczą one:

  • nadawcy ogłoszenia,

  • celu (sprzedaż, kupno itp.),

  • przedmiotu ogłoszenia,

  • dodatkowych okoliczności,

  • sposobu kontaktu z ogłaszającym.

Oznacza to, że aby stworzyć skuteczne ogłoszenie, należy krótko wspomnieć o sobie, poprzez zawarcie nazwy, czy też logotypu firmy, a następnie określić co ma się do zaoferowania. Ważne są także dodatkowe informacje, które mogą mieć znaczenie dla potencjalnego klienta. Jeśli ogłaszamy ciekawy wernisaż, należy dokładnie wskazać kiedy, gdzie oraz w jaki sposób można uzyskać bilety. W przypadku sprzedaży przedmiotu lub oferowania usługi najlepiej wskazać dokładnie ich przeznaczenie czy też cechy charakterystyczne oraz dostępność.

Czy warto inwestować w ogłoszenia w gazetach?

Choć mogłoby się wydawać, że ogłoszenia w gazetach stają się reliktem przeszłości, w wielu przypadkach jest to wyjątkowo mylne twierdzenie. W prowadzeniu firmy podstawą jest dobra znajomość swojej grupy odbiorców, a co za tym idzie miejsc, gdzie można zdobyć ich uwagę. Warto pamiętać, że wiele czasopism ukazuje się już w formie elektronicznej, co zwiększa grono zainteresowanych. Specjalista z Łódzkiego Centrum Reklamy dodaje:

Z naszych usług korzysta wiele firm, które oferują swoje usługi lokalnym odbiorcom. Zapewniamy znalezienie najlepszego miejsca oraz czasu na umieszczenie informacji, dzięki czemu maksymalizujemy szansę na zdobycie jak największej ilości zainteresowanych. Pomagamy także w stworzeniu najlepszej formy reklamy dostosowanej do publikacji.

Na łamach gazet ogłaszają się firmy z branży nieruchomości, ale także usług i rekrutacji. Wybierając czasopismo, którego czytelnicy odpowiadają konkretnej grupie docelowej, możliwe jest trafienie bezpośrednio do potencjalnych zainteresowanych naszymi usługami, czy też produktem, co minimalizuje straty budżetu na nietrafione reklamy.

Opracowanie:
Łódź, Sterlinga 27/29
tel. 605 046 765
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz