Artykuł sponsorowany

Kasetony reklamowe

Kasetony reklamowe

Reklama zewnętrzna należy najpopularniejszych form komunikacji z klientami. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, gdy są oni poza domem. Jeszcze do niedawna najchętniej wykorzystywaną formą reklamy zewnętrznej były tradycyjne szyldy. Reklama zewnętrzna prezentowana jest na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach czy telebimach itp. Do jednych z najskuteczniejszych rozwiązań należą jednak kasetony reklamowe.

Co to jest kaseton reklamowy?

Coraz większa grupa właścicieli firm docenia innowacyjne, wyjątkowo atrakcyjne wizualnie, a przede wszystkim skuteczne rozwiązanie, jakim jest kaseton reklamowy. To nic innego, jak przykuwający wzrok rodzaj szyldu. Najczęściej jest to podświetlana jednostronna lub dwustronna tablica, w różnych kształtach geometrycznych, eksponująca logo i nazwę firmy. Kasetony SA zwykle bardzo eleganckie, co znacznie podnosi prestiż reklamowanej firmy, a ich podświetlenie sprawia, że są widoczne o każdej porze dnia i nocy. Podświetlenie najczęściej wykonane jest przy użyciu LED’ów. Technologia LED jest najpopularniejsza, ze względu na możliwość precyzyjnego rozmieszczenia pod wybranymi elementami prezentowanymi na kasetonie. Atutem tego typu oświetlenia jest również energooszczędność. Nowoczesne kasetony posiadają system dzień/noc, który automatycznie włącza kaseton po zmierzchu, jak również systemy zegarowe. Dodatkową zaletą kasetonów jest fakt, że warunki atmosferyczne nie mają większego wpływu na ich wygląd, a dodatkowo są one łatwe w czyszczeniu.

Rodzaje kasetonów

Istnieje kilka sposobów podziału kasetonów: ze względu na sposób oświetlenia, metodę montażu, funkcje czy technologie wykonania. Kasetony reklamowe mogą być zewnętrzne montowane na elewacjach i fasadach budynków bądź wewnętrzne umieszczane w pomieszczeniach. Kasetony jednostronne montowane są do ściany, dwustronne montowane są prostopadle do ściany i noszą nazwę semaforów. Fronty kasetonów reklamowych mogą być wykonane w kilku technologiach: z plexi – stosowany najczęściej w kasetonach niewielkich formatów, fronty frezowane – pozwalają na uzyskanie efektu przestrzennego i z tkaniny winylowej – umożliwiają wykonanie kasetonów wielkogabarytowych bez łączeń.

Wykorzystanie kasetonów reklamowych

Kasetony reklamowe mają praktycznie same zalety. Są łatwe w montażu, odporne na wpływ warunków atmosferycznych, lekkie i mają bardzo dekoracyjny wygląd. Wszystko to sprawia, że kasetony reklamowe wykorzystuje się przede wszystkim w reklamie zewnętrznej, umieszczając je na elewacjach i fasadach budynków. Kasetony coraz częściej widoczne są w centrach handlowych oraz innego typu obiektach wielkopowierzchniowych. Stanowią wyjątkowo uniwersalny nośnik reklamowy. Ważne, by jego wykonanie zlecić firmie, która ma w produkcji i montażu kasetonów duże doświadczenie.
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz