GREKBART tłumaczy na co zwrócić uwagę szukając noclegów pracowniczych
Wyjazdowy tryb pracy to dziś bardzo popularny model. Chcąc zadbać o prawników i zachęcić ich do podjęcia pracy, szefowie bardzo często biorą na siebie obowiązek poszukiwania odpowiedniego lokum dla pracowników. Nie zawsze, jednak wiedzą na co warto zwrócić uwagę przed podpisaniem umowy z hotelem, czy innym miejscem, w którym chcą zakwaterować pracowników. Na co, więc zwrócić uwagę podpowiedzą specjaliści w dziedzinie hotelarstwa.
- Zdjęcia to za mało. Pracownicy Grekbart, noclegi dla firm, pracujący od lat w hotelu pracowniczym zwracają uwagę na to, że jeśli poszukujemy dla swoich pracowników miejsca na dłużej, to nie warto opierać się wyłącznie na zdjęciach. Zdecydowanie należy zainwestować czas i wysłać osobę z biura na tak zwaną wizję lokalną. Dopiero będąc na miejscu, będzie można ze 100% pewnością stwierdzić czy informacje podane na stronie internetowej są prawdziwe.
- Najważniejsza jest czystość. Aż wstyd, że przy dzisiejszym poziomie usług należy pisać o takich podstawach, ale niestety jest to konieczne. Jeśli na wizji lokalnej zauważymy tzw. koty na podłogach czy nie do końca czyste szklanki w pokoju, to należy natychmiast zrezygnować z podpisaniem kontraktu z takim dostarczycielem usług. Niedociągnięcia na wstępnie nie rokują dobrze na przyszłą współpracę.
- Sprawne meble i wyposażenie. Pracownicy będą przebywać w miejscu zakwaterowania tak samo często, jak w domu. Zwróćmy więc uwagę na wygodę materacy, na niepołamane szafki i meble, na krany, które nie ciekną i ogólną funkcjonalność wnętrza. Pokoje do wynajęcia muszą być wyposażone tak, żeby mieszkanie w nich było po prostu wygodne.
- Wyposażenie jest istotne. Nie chcemy, żeby nasi pracownicy musieli na wyjazd pakować ze sobą całego mieszkania. Zwróćmy więc uwagę, czy miejsce, do którego wysyłamy naszych pracowników, jest wyposażone w przybory kuchenne tak, jak jest to w Grekbart, Noclegi dla Firm. Dla gości nieodpłatnie muszą być dostępne sztućce, talerze, czajnik do zrobienie herbaty. Goście muszę mieć również możliwość przygotowania ciepłego posiłku.
- Godziny pracy. Wszystkie miejsca oferujące noclegi są czynne 24h na dobę, to oczywiste. Trzeba jednak zwrócić uwagę na godziny pracy pracowników i regulamin miejsca noclegowego. Dopytajmy czy wracając późno, nie będą mieli problemu z dostępem do pokoi, kuchni czy łazienki.
- Lokalizacja. Szukając miejsca dla ekipy, należy szczególnie zwrócić uwagę na lokalizację. Bardzo istotne jest, żeby pracownicy mogli, w miarę możliwości, szybko i bez przeszkód dojechać do miejsca pracy. Szefowi zależy, przecież, na szybkiej realizacji kontraktu a pracownikom na powrocie do domu.