Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7261055624
REGON: 362053869
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Zs Consulting Sławomir Bartczak" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7261055624. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 362053869.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Czeladź w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2015 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Francuska 13 lok. 3. Korespondencyjny kod pocztowy to: 41-253 Czeladź. Kompletne współrzędne GPS to: 50.3030430300659N, 19.0952275519427E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: slawekb_1@interia.pl. Branża Konsulting to dziedzina, w której firma "Zs Consulting Sławomir Bartczak" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Zs Consulting Sławomir Bartczak

Zs Consulting Sławomir Bartczak, Czeladź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Zs Consulting Sławomir Bartczak


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.