Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9241915450
REGON: 386234575
Rok założenia:
2020
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Świadczymy kompleksowe usługi projektowe. Możemy pochwalić się długą historią. Działamy w branży od...
Legnica, Działkowa 78 lok. 1
Nasza specjalność to usługi związane z kompleksową obsługą inwestycji budowlanych. Oferujemy wykona...
Firma Prokotech Konstrukcja świadczy usługi w zakresie projektowania CAD dla branży automotive. W n...
Biuro projektów architektonicznych Format założyła architekt oraz urbanista Joanna Włodarz. To abso...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Yanoskyy Marta Janowska" w rejestrze gospodarczym to: 9241915450. Firma ma numer REGON: 386234575.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Szprotawa w województwie lubuskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2020. Firmę można odwiedzić pod adresem: Porzeczkowa 11. Kod pocztowy do korespondencji to: 67-300 Szprotawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.55739N, 15.53019E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: info@yanoskyy.pl. Przedsiębiorstwo "Yanoskyy Marta Janowska" działa od lat w branży Biura projektów.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 571 929 272 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Yanoskyy Marta Janowska

Yanoskyy Marta Janowska, Szprotawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Yanoskyy Marta Janowska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.