Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7811904845
REGON: 36035809100000
KRS: 0000536295
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się szeroko pojętymi usługami informatycznymi. Mamy w ofercie wiele ciekawych propozycji....
Świadczymy usługi informatyczne już od wielu lat, dzięki czemu możemy zapewnić Państwu obsługę na n...
Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest analityka w dziale controllingu. Jako kadra fir...
Jelenia Góra, Sygietyńskiego 17 lok. 4
Do naszych zadań należy miedzy innymi projektowanie i wdrażanie nowoczesnych systemów informatyczny...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Y Experiment Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7811904845. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 36035809100000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000536295.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Poznań w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2014. Firmę można odwiedzić pod adresem: Prusa 16A lok. 11. Kod pocztowy do korespondencji to: 60-819 Poznań. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.4108942N, 16.9047235E. Firma "Y Experiment Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Usługi informatyczne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Y Experiment Sp. z o.o.

Y Experiment Sp. z o.o., Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Y Experiment Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.